مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدارس شهرستان ری پذیرای 11 هزار نفر دانش آموز کلاس اولی بود

این مراسم امروز یکشنبه با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، احمد اسماعیلی‌راد سرپرست فرمانداری ری در مدرسه دخترانه شهید عراقی روستای امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ری در این مراسم اظهارداشت: امروز بر اساس اعلام آموزش و پرورش، چهار هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ناحیه یک، سه هزار و ۴۲۴ دانش‌آموز ناحیه ۲، ۲ هزار و ۱۹۷ دانش‌آموز ناحیه کهریزک و یکهزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در ناحیه حسن‌آباد فشافویه به کلاس اول دبستان رفتند.

احمد اسماعیلی راد افزود: تمام تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس اندیشیده شده است و مدارس در روز اول مهر آمادگی کامل برای استقبال از دانش‌آموزان استان را خواهند داشت.

وی عنوان کرد: طبق اعلام آموزش و پرورش نواحی ری، با اجرای پروژه مهر در تمامی مدارس منطقه، علاوه بر شاداب‌سازی محیط فیزیکی مدارس، کار ساماندهی کلیه نیروهای آموزشی نیز انجام شده است.

اسماعیلی راد بیان‌داشت: هم اکنون تمامی مدارس شهرستان ری اعم از ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

شهرستان ری با جمعیت حدود یک میلیون نفر دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه