مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمک‌های مردمی به بهزیستی ری افزایش یافت

مینا رجایی روز سه‌شنبه در جلسه بررسی میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان ری اظهارداشت: از این میزان ۳۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال کمک غیرنقدی، ۱۰ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال کمک نقدی و مابقی نیز کمک خدماتی جمع آوری شده است.

وی سازمان بهزیستی را از مهم‌ترین متولی امور اجتماعی در تقویت معیشت و افزایش رفاه زندگی مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه برشمرد و افزود: مشارکت‌ها و کمک‌های جذب شده در زمینه‌های مختلف به ویژه مساعدت مالی، مسکن، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان مددجویان و غیره هزینه می‌شود.

رجایی در ادامه از رشد ۲۰ درصدی جذب فطریه و زکات در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان جمع آوری فطریه در ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال است که به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی داشت.

وی اضافه کرد: کمک‌های مردمی سبب دلگرمی نیازمندان و نیز تشویقی برای جلب مشارکت‌های بیشتر است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه خدمات پزشکان، داروخانه و آزمایشگاه‌ها نیز مورد نیاز مددجویان بهزیستی است، یادآور شد: خدمات غیرنقدی از قبیل تامین مواد غذایی، لباس و وسایل توانبخشی مورد نیاز مددجویان سازمان بهزیستی محسوب می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه