مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

میهمانی لاله ها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) پایتخت برگزار شد

سید محمدعلی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از جمله مسئولان حاضر در این مراسم معنوی بودند.

گروه مارش ارتش جمهوری اسلامی با نواختن آهنگ های انقلابی در مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن عکس امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و دسته گل از حماسه های ملت ایران در سال ۵۷ و دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی تجلیل کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در حاشیه این مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : خانواده های معظم شهدا سرمایه گذاران ممتاز نظام اسلامی ایران هستند که باید تمام مردم و مسئولان نظام قدردان زحمات و صبوری این قشر معزز باشند.

نادر نصیری با تاکید بر اینکه به بهانه‌های مختلف باید از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجلیل کرد، اظهار داشت: امروز اگر کشور در عرصه‌های بین المللی حرفی برای گفتن دارد به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معزم این یاران سفر کرده بدست آمده است.

وی تصریح کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا می تواند تلنگری به مسئولان کشور باشد که شهدا برای جایگاهی که این افراد در نظام اسلامی دارند خون خود را فدا کرده اند، غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل و همچنین بیعت دوباره‌ای با رهبر معظم انقلاب است.

نصیری ابراز کرد: امروز پنجشنبه و در هفته دفاع مقدس همزمان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ۱۹ هزار گلزار شهدای کشور مسئولان و مردم در کنار خانواده‌های معزم شهدا گلزار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم و شهدای انقلاب را غباروبی و عطر افشانی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با زبان تهدید و تحریم نه تنها خدشه‌ای به کشور وارد نمی شود بلکه باعث اتحاد بیشتر مردم در مقابله با دشمنان می شود.

مراسم “میهمانی لاله ها” به پاس جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم آنان، همه ساله در پنجشنبه هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۴ و ۳۰ در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه