مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

امام جمعه شهرری: اقتدار ایران از برکت سپاه پاسداران است

حجت السلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز رضایت از این نهاد درطول هشت سال جنگ تحمیلی و نقش ویژه سپاه تشکر کرد.
وی تصریح کرد:خدمات سپاه پاسداران در دوران انقلاب و پس از آن بر ملت ایران پوشیده است و پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن به برکت وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در مقابل فشارها و سختی ها ایستادگی کرد.
امام جمعه شهرری با اشاره به هفته نیروی انتظامی ۱۳هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز در راه امنیت کشور گفت: امنیت کشور به برکت وجود این نیروی دلسوز است که آنها باید ۲ نکته مهم را در برخورد با مردم رعایت کنند نخست با مردم با مهربانی برخورد کنند و مهم ترین مسئله اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با اخلال گران امنیت کشور است.
شاهچراغی به راهپیمایی جهانی اربعین اشاره کرد وگفت: بی نظیرترین اجتماع بشری که مردم به عشق سرور و سالار شهیدان ۸۰ کیلومتر از نجف به کربلا را طی می کنند.
وی ادامه داد: این راهپیمایی چند عنوان دارد نخست تجلی عشق به سیدالشهدا دومین نکته بیعت مجدد باسالار شهیدان که نوعی بیعت با خداست. سومین نکته هم اینکه عشق به سیدالشهدا مربوط به محدوده جغرافیای خاصی نمی شود. و مهم ترین مطلب درس مقاومت در برابر دشمنان است که واقعه عاشورا به مسلمانان می آموزد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.