مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

واکنش تند فعال سیاسی اصلاح طلب نسبت به تعلل در صدور حکم قطعی فرماندار ” ری”

اسمعیل شاه محمدی تاخیر و تعلل در صدور حکم قطعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری را فاقد توجیه دانست و گفت : وزارت کشور و استانداری تهران باید پاسخگوی تعلل پنج ماهه در انتصاب حکم قطعی فرماندار ری باشند .
این فعال سیاسی اصلاح طلب از تاخیر طولانی در صدور حکم قطعی دکتر اسماعیلی راد انتقاد کرد و گفت : در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و در این موقعیت حساس ؛ چرا باید یک شهرستان استراتژیک و مهمی همچون ری ؛ قریب به پنج ماه تکلیف حکم نماینده عالی دولت آن مشخص نگردد .
وی با بیان اینکه فعالان سیاسی و مردم شهرری ؛ مردم متدین ؛ ولایتمدار؛ نجیب و شریفی هستند که هیچوقت دنبال جو التهاب نبوده اند متذکر شد : نباید از این روحیات و رفتار خوب سوء استفاده کرد و حتما باید فریادشان بلند شود تا آقایان به فکر و چاره بیفتند ؟
دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری سوال کرد : این همه نیروهای ارزشمند ؛ کارآمد و با تدبیر در بدنه وزارت کشور و دولت وجود دارد ؛ چرا باید فرمانداری ویژه شهرستان ری یکسال از داشتن معاون برنامه ریزی و اداری مالی محروم باشد و شش ماه بخشداری خاوران از داشتن بخشدار محروم باشد و مهمتر از همه پنج ماه است تکلیف حکم قطعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری مشخص نمی گردد .
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی خطاب به مسئولان وزارت کشور و استانداری تهران گفت : برای انجام چنین کار ساده ای چقدر امروز و فردا می کنید ؟
و آیا این وعده های امروز و فردا کم لطفی و بی توجهی مسئولان به مردمی نیست که ۲۸۰۰ شهید و ۶۰۰۰ جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند ؟
عضو شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام(ره ) شهرستان ری با بیان اینکه طولانی تر شدن این وضعیت به صلاح دولت نیست تصریح کرد : از استاندارمحترم و سی نماینده حوزه انتخابیه پایتخت می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به این مطالبه به حق و منطقی مردم تدبیر و چاره ای بیاندیشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.