مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بررسی مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان ری در  کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، «احد جاودانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این نشست اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که حوزه فرهنگ و هنر را با مشکل مواجه کرده است، موضوع ساختمان های اداری است که عموماً استیجاری یا عدم سنخیت جغرافیایی و ظرفیت لازم فرهنگی و هنری است.

وی افزود: کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرسان های استان تهران با وجود محدودیت ها، خدمات مطلوبی به اصحاب فرهنگ و هنر می دهند ولی با این وجود، انتظارات اصحاب فرهنگ و هنر برآورده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد مازنی» رئیس کمیته فرهنگ هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در این نشست با اشاره به اینکه یکی از مأموریت‌هایی که نمایندگان تهران برای خود تعریف کردند، ورود به مسائل و مشکلات ادارات شهرستان‌های استان تهران است؛ اظهار کرد: در همین راستا یکی از مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، مکان و ساختمان اداری آن است که در فضایی کاملا مسکونی و بدون تناسب با یک اداره فرهنگی دایر شده است.

رئیس کمیته فرهنگ هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: درباره مشکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز پیشنهادهای متنوعی در نشست مطرح شد که نهایتا مقرر شد با پیشنهاد فرماندار، جلسه‌ای مشترک با شهرداری و اداره ارشاد شهرستان ری برگزار شود و این مسئله را ظرف یک ماه آینده حل و فصل کنند تا مردم شهرستان ری با مشکلات کمتری مواجه باشند و کارکنان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز بتوانند به نحو بهتری به مردم خدمات رسانی کنند.

«احمد اسماعیلی راد» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری نيز در اين جلسه بر گسترش برنامه هاي فرهنگي و هنري در شهرستان ري تاکيد کرد و افزود: از جمله برنامه هاي مهمي که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پيگيري مي کند، برنامه هاي کتابخواني براي احراز عنوان پايتختي کتاب ايران است که مقرر شد در تمامي روستاها و ادارات شهرستان ري برنامه هاي ويژه اي در اين ارتباط انجام شود.

گفتنی است در این نشست همچنین سیده فاطمه ذوالقدر و طیبه سیاوشی شاه عنایتی عضو کمیسیون فرهنکی مجلس شورای اسلامی، علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ملکی مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس، احمد اسماعیلی راد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، افشار شهردار منطقه 20  و سید حسن صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حضور داشتند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه