مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرانه فضای سبز شهرری یک مترمربع افزایش یافت

رضا معلم اظهار داشت: احداث سه بوستان خانواده با مساحت تقریبی سه هکتار، بوستان بانوان با مساحت تقریبی چهار هکتار، بوستان توسکا با مساحت تقریبی هشت هکتار در دست اجراست و تا پایان امسال در شهرری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: چمن‌کاری و کاشت گونه‌های گیاهی متناسب با اقلیم منطقه در این بوستان‌ها از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفت و در نیمه نخست امسال انجام شد.

معلم ادامه داد: سرانه فضای سبز شهرری قبل از احداث این بوستان‌ها به ازای هر نفر ۱۸.۵ مترمربع بود که در حال حاضر به ۱۹.۵ مترمربع افزایش یافت که این رقم بالاتر از میزان استاندارد فضای سبز کلانشهر تهران است.

وی ادامه داد: نصب المان و یکهزار مبلمان شهری، چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع کف پوش، بهسازی و زیباسازی میدان‌ها، جایگزینی شبکه آبرسانی به طول ۳۴ هزار متر مربع، کاشت درخت، درختچه، گل و گیاهان زینتی نیز همزمان با احداث این بوستان‌ها انجام شده است.

سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ با بیان اینکه توسعه بوستان‌ها در بهبود هوای پاک و دور از آلودگی نقش مؤثری دارد، تصریح کرد: بوستان و فضای سبز با توجه به نیاز مردم منطقه وجود داشته و کمبودی در این زمینه به چشم نمی‌خورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.