مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۴۵۲ فرصت شغلی در شهرستان ری ایجاد شد

حمیدرضا داداشی اظهار داشت: فرصت‌های شغلی ثبت شده در سامانه کاریابی‌های شهرستان ری طی ۶ ماه اول سال گذشته یکهزار و ۲۵۳ شغل بود، ولی امسال با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در واحدهای تولیدی افزایش یافت.

وی تصریح کرد: اجرای طرح کارورزی و مهارت آموزی بیشترین سهم را در اشتغال داشته است و فرصت‌های شغلی ایجاد شده بیشتر در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی بوده است.

داداشی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۴۶۴ نفر در مراکز کاریابی ری ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۶۴۱ نفر از این افراد با معرفی به شهرک‌های صنعتی صاحب شغل شدند.

وی با بیان اینکه نداشتن تخصص و مهارت‌های لازم از سوی کارجویان بزرگترین معضل افراد در پیدا کردن شغل مورد نظرشان است، افزود: اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های جدید می تواند تا حدودی معضل نبود مهارت در بین جویندگان کار را حل کند.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه