مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

165 غرفه پذیرای راهپیمایان پیاده روی اربعین است / منطقه 20 در تدارک میزبانی مراسم مردمی پیاده روی اربعین

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حجت الاسلام شاهین معبودی با اشاره به اینکه ایستگاه های فرهنگی و صلواتی با همکاری ادارات شهر و ظرفیت های بومی و محلی منطقه 20 در مسیر پیاده روی پیش بینی شده است، گفت: 165 غرفه شامل ایستگاه های صلواتی و فرهنگی، مادر و کودک، خدمات رسانی، امدادرسانی، درمانی، استراحت بانوان و آقایان و ستاد خبری برای خدمات رسانی به راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

معبودی تصویرگری شهدا، تجلیل از دختران محجبه خردسال، ایستگاه نقاشی و دلنوشته های حسینی ویژه کودکان، توزیع کتب مخصوص عاشورا و اربعین و محصولات فرهنگی را از دیگر اقدامات این روز عنوان کرد.

رئیس کمیته تبلیغات فرهنگی و مشارکت های مردمی منطقه 20به ارائه خدمات درمانی، غربالگری قند و فشار خون و استقرار اتوبوس سیار اهدای خون در این روز اشاره کرد و افزود: استقرار ایستگاه های صلواتی و فرهنگی برای ارائه خدمات فرهنگی،

ارزشی و  پذیرائی در طول مسیر به گونه ای انجام خواهد شد تا ضمن سهولت تردد شهروندان، با تدابیر اندیشه شده نظارت بر فعالیت ایستگاه های پذیرائی انجام شود.

معبودی با اشاره به استفاده از پتانسیل هیئت های مذهبی شهرری افزود: موسسات، سمن ها و تشکل های غیردولتی، ادارات شهرری، حوزه بسیج منطقه و پایگاه های بسیج نواحی و ادارات شهرداری منطقه ۲۰ نیز با تشکیل غرفه های مجزا به زائران و راهپیمایان خدمات رسانی خواهند کرد.

وی به فضاسازی و تبلیغات محیطی با موضوعات فرهنگ عاشورایی اشاره کرد و افزود: هویت بخشی سیمای بصری شهر با  فرهنگ و بصیرت حسینی و احادیث مذهبی در مسیر راهپیمایی ، نصب پرچم و ریسه های مشکی، بنرهای اطلاع رسانی و پوشش تلویزیونهای شهری در نقاط پرتردد با پیامهای اربعین در این منطقه پیش بینی شده است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 نظرات
  1. مجله می گوید

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی
    سپاسگزارم

  2. alaatv.com می گوید

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب فوق
    العاده

  3. idealprinting.ir می گوید

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

  4. کنکور تجربی می گوید

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  5. * می گوید

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه