مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ممنوعیت تردد وسایل‌نقلیه در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین به ری اعلام شد

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت با اشاره به پیش‌بینی پنج مسیر در این راهپیمایی، اظهار کرد: مسیر شماره یک از میدان امام حسین (ع) آغاز شده و با عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، نهایتاً به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: مسیر شماره دو از میدان جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه با عبور از بزرگراه نواب، میدان ۹ دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان و میدان شهرری در نهایت به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.
وی تصریح کرد: مبدأ مسیر شماره سه نیز امام‌زاده حسن(ع) است که این مسیر در ادامه با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، خیابن شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، میدان ساعی و میدان مدرس، نهایتاً به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
این مقام انتظامی ادامه داد: مسیر شماره چهار از باقرشهر آغاز شده و در ادامه به خیابان رجائی، پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی و در پایان به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد، مسیر آخر نیز از جاده ورامین آغاز شده، در ادامه به میدان معلم خواهد رسید و بعد از پیمودن مسافتی از سمت سه راه ورامین، خیابان فدائیان و شهرری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.
مهماندار خاطرنشان کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با تمام استعداد خودرویی و نیروی انسانی خود به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائرین عزیز در آماده‌باش صددرصدی درصد خواهد بود.
رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: به همین منظور از ساعت ۲۴ جمعه شب (۲۶ مهر) در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیرهای پنج‌گانه ممنوعیت توقف خواهیم داشت و همکاران بنده نسبت به پاکسزی معابر اقدام خواهند کرد، ضمنا از ساعت ۶ بامداد روز شنبه (۲۷ مهر؛ اربعین حسینی) ممنوعیت تردد تمام خودروها و موتورسیکلتها را در مسیرهای پیاده‌روی و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا پایان مراسم خواهیم داشت.
وی از تمام رانندگان خواست که نهایت همکاری را با عوامل پلیس راهور برای خدمت‌رسانی و تسهیل عبور زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. نیما می گوید

    اینطوری که شما نوشتید، مردم شهرری محاصره شدن! دوتا خیابون و میدون میذاشتید بتونن بدن بیرون!!