مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خائن‌هایی که با «زم» در ارتباط بودند معرفی شوند/ راهپیمایی اربعین دشمن را نابود می‌کند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در روز اربعین حسینی در کنار شرکت در راهپیمایی از خواندن زیارت اربعین که به فرموده امام حسن عسگری(ع) از نشانه‌های مؤمنان است غافل نشویم.

وی این زیارت را کوتاه ولی بسیار پر مضمون دانست و افزود: سه زیارت عاشورا، وارث و اربعین مستقیم از لسان امام وارد و صادر شده که از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در زیارت اربعین شخصیت امام حسین(ع)، هدف و دشمنان حضرت به خوبی بیان می‌شود.

امام جمعه شهرری با تأکید بر قدم برداشتن برای رضای خدا در راه پیاده‌روی اربعین حسینی، افزود: از تمام کسانی که در داخل ایران و عراق مخلصانه و عاشقانه موکب برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) تشکیل دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه تلاش‌ها و زحمات مورد رضایت پروردگار و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) واقع شود.

حجت الاسلام شاهچراغی به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشگاه یکی از برکات الهی است که نقش مهمی در تربیت عناصر متعهد، انقلابی و آشنا به وظایف دینی و ملی دارد.

وی با بیان اینکه رهبری در این دیدار به آیه ۶۰ سوره انفال اشاره داشتند، ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی با توجه به این آیه در داخل و خارج کشور عزتی بی‌نظیر دارد و ما هم در طول این ۴۰ سال با درس از آیات قرآن قوت و قدرت یافته و دشمن را خوار و ذلیل کردیم و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار را به زانو درآوردیم.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه این قدرت و پیروزی‌های ما در سایه ایمانی بوده که ترس و رعب در دل دشمن ایجاد کرده، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی با این خیل عظیم عاشقان حسینی لرزه به اندام دشمن انداخته و می‌دانند با وحدت شکل گرفته زیر پرچم سرخ حسینی از همه ادیان و ادامه این مسیر به نابودی آن‌ها منجر خواهد شد. 

حجت الاسلام شاهچراغی به دستگیری روح الله زم عنصر پلید، خائن، جاسوس و چهره منفور اشاره کرد و گفت: این چهره کلیدی فرد معمولی نبود و با شبکه لجن نیوز خود با ارتباط با افراد مختلف حلقه اتصال همه توطئه‌ها بود که در شبکه خود انفجار در ایران را آموزش می‌داد.

وی با تقدیر ویژه از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: زم در اعتراف خود اقرار داشت هیچ کس توان دستگیری مرا نداشت و حتما سپاه توانسته دستگیرم کند.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه فرزندان سپاه توانستند سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و فرانسه را پشت سر گذاشته و زم را در چنگال خود به دام بیندازد، اضافه کرد: مردم توقع دارند تمام خائن‌ها،  عوامل نفوذی و کسانی که در ایران با این فرد رابطه داشتند معرفی شود.

حجت الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه همه جریانات خائن، ضدانقلاب و توطئه‌گر بدانند در افتادن با نظام اسلامی ایران سرنوشتی این چنینی خواهد داشت، ابراز داشت: با اخلاص امام، شهدا و رهبری معظم این افراد در طول چهل سال شناسایی و مجازات شدند و ملت ما با پنجه‌های ایمانی خود گلوی آن‌ها را فشرده و به دار مجازات می‌آویزد.



عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.