مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باقرشهر آماده بارش رحمت الهی

?شهردار باقرشهر از مدیریت بحران بارندگی های اخیر و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران خبر داد.

?علیرضا ناصری پور با بیان اینکه بحران ناشی از بارش باران در باقرشهرمدیریت شده است؛ گفت: پیرو اعلام گزارشات هواشناسی مبنی بر ادامه بارش های اخیر، همکاران شهرداری باقرشهر در حالت آماده باش به سر می برند.

?وی در ادامه افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و حوادث احتمالی ناشی از بارش ها تمامی امکانات و نیروهای شهرداری آماده باش هستند.

?شهردار باقرشهر خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است.

?ناصری پور جلب رضایت شهروندان و رفاه ایشان را یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهداف دانست که شهرداری باقرشهر همواره در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

?وی در پایان اظهار داشت: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، نیروهای ما به صورت شبانه روزی در حال لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.