مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در 20 مدرسه برگزار می شود

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ٢٠ از برگزاری بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در 20 مدرسه این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠؛ حجت الاسلام شاهین معبودی گفت: با هماهنگی اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و همکاری ادارات اجتماعی نواحی و مدیران محلات و مدارس، بیست و یکمین دوره انتخابات در٢٠ مدرسه منتخب سطح منطقه برگزار می شود. 

معبودی با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه گامی موثر در راستای تقویت روحیه مشارکت جویی نوجوانان در فعالیت های شهری است گفت: انتخابات شهردار مدرسه در دوازده مدرسه دخترانه و هشت مدرسه پسرانه در مقطع متوسطه دوره اول ، روز بیستم آبان ماه برگزار می شود.

وی گفت: آشنائی با حقوق و تکالیف شهروندی و مشارکت اجتماعی از جمله برنامه های شاخص طرح شهردار مدرسه است که دانش آموزان را به شهروندانی قانونمند تبدیل می کند.

معبودی ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را از جمله اهدف این انتخابات شهردار مدرسه عنوان کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 تأمین آگاهی‌های مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه، تقویت روحیه همکاری گروهی، تعامل دانش‌آموزان با مراکز و نهادهای شهری، الگوسازی مناسب برای نوجوانان، تقویت روحیه مشارکت جویی نوجوانان و مسئولیت‌پذیری آنان، پرورش مدیران کارآزموده و مجر

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.