مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری راهپیمایی پرشور و باشکوه یوم الله ۱۳ آبان در باقرشهر

از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم غیور و ولایت مدار باقرشهر با تجمع در مقابل مصلی بزرگ فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز با حضور شهردارباقرشهر ، رئیس شورای شهر، جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران،  فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ، امام جمعه باقرشهر، فرماندهان انتظامی ، بسیجیان ، هیات های ورزشی ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش ، مسئولین شهری  ، مردم غیور باقرشهر و دانش‌آموزان برگزار شد.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در باقرشهر از ابتدای سی متری امام خمینی (ره) شروع شد و راهپیمایان در میدان شهید فاتحی مقابل مصلی بزرگ باقرشهر تجمع کردند.

شهردار باقرشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز و همچنین با یادآوری حماسه‌هایی که در این روز توسط دانشجوایان و دانش آموزان رقم خورد، گفت: تاریخ این حماسه‌ها را فراموش نخواهد کرد. هوشیاری و تیزاندیشی قشر جوان و نوجوان ما به‌همراه روحیه دلیری و غیرت ایرانی آن‌ها، کمک کرد تا توطئه‌ها و مکرهای دشمنان اسلام کارساز نباشد و تهدیدی کشورمان را به خطر نیندازد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در جمع راهپیمایی کنندگان حضور داشت و تصریح کرد:  دانش‌آموزان و دانشجویان نشان دادند با پیروی از رهبرشان جان خود را در برابر آرمان های انقلاب اسلامی فدا می‌کنند و نمی‌گذارند هیچ حربه و تهدیدی از سوی دشمنان ایران اسلامی، اقتدار و بزرگی این کشور را زیر سئوال ببرد.

مردم متدین باقرشهر همگام با ملت ایران اسلامی در ۱۳ آبان  ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند  و بار دیگر با حضور گسترده خود به مستضعفان جهان نشان دادند که ستم و ظلم پایدار نیست .

سرهنگ حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: آمریکا هیچ راهی برای خروج از این مخمصه ندارد و باید بداند این جوانان انقلابی و پرشور منتظر هستند تا ولی امر مسلمین فرمان دهند تا طومار آمریکا را بپیچند.

تجمع‌کنندگان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی همچون : «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»  پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی ، زیر پا انداختند و به آتش کشیدند .

نمایشگاه فرهنگی در حاشیه مراسم باشکوه یوم الله ۱۳ آبان باقرشهر برپا شده بود و گروه سرود و موسیقی یگان موزیک پادگان شهید اسدی دژبان آجا در راهپیمایی حاضر بودند.

این مراسم با قرائت قطعنامه راهپیمایی یوم الله ۱۴ آبان باقرشهر در جمع راهپیمایان با تکبیر الله اکبر حاضرین به پایان رسید.

مدیریت شهری از حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان شرکت کننده در راهپیمایی روز سیزده آبان، تقدیر کرد و حضور ایشان را نشان از این دانست که همه اقشار مختلف ایران اسلامی همواره در کنار هم هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.