مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

روز مبارزه با استکبار جهانی در منطقه 20 برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ فرهاد افشار شهردار منطقه 20 در حاشیه آیین بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به حضور پرصلابت دانش آموزان قبله تهران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: انقلاب اسلامی افتخار آفرینی های فراوانی داشته که اثرات آن در دنیا قابل مشاهده است.

افشار گفت: راهپیمایی این روز طبق روال هرسال در شهرری به صورت مستقل از شهر تهران با حرکت پرشور دانش آموزان،  شهروندان و مسئولان شهر از مقابل کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام به سمت میدان اصلی شهرری برگزار شد و شرکت کنندگان با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

وی با توجه به حضور دانش آموزان در این مراسم افزود: 13آبان متعلق به تمامی اقشار این شهر است و وظیفه ماست تا با حضور پرشور و انقلابی در این مراسمات، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی هویت بخشی سیمای بصری منطقه ، با بهره مندی محتوایی از آموزه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با محوریت استکبار ستیزی در ظرفیت های تبلیغی از جمله پرتابل ،بیلبورد و تلویزیون های شهری را از جمله برنامه های  این روز، عنوان کرد. 

این گزارش حاکی است برپایی غرفه های فرهنگی و دستاوردهای دانش آموزی با محوریت استکبارستیزی، برپایی سن، سخنرانی و اجرای سرود دانش آموزی در میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از ویژه برنامه های فرهنگی این روز بود.

تبیین نقش و جایگاه دانش آموزان و دانشجویان در تحولات و مقاطع تاریخی و مهم انقلاب اسلامی، بازشناسی و تبیین دستاوردهای سیزده آبان برای نسل نوجوان و جوان ، تبیین رویکرد استکبار ستیزی به عنوان یکی از ارکان هویتی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت رویداد مهم سیزده آبان در استحکام  و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشریح و اهمیت روز سیزده آبان در تقویت وحدت و انسجام ملی از جمله اهداف ویژه برنامه های این روز عنوان شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.