مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۱۰ ویلچر به معلولان و خانواده شهدا اهدا شد

در راستای اجرای طرح مهر تندرستی، ۱۱۰ ویلچر از محل موقوفات درمانی شهرری به معلولان و خانواده شهدا اهدا شد.

در راستای اجرای طرح مهر تندرستی، ۱۱۰ ویلچر از محل موقوفات درمانی شهرری به معلولان و خانواده شهدا اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و در راستای اجرای طرح مهر تندرستی مراسم اهدای ۱۱۰ ویلچر از محل موقوفات درمانی شهرری به معلولان و خانواده شهدا از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

مجتبی عبدالهی – مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران- در حاشیه مراسم ارسال این هدایا گفت: طرح مهر تندرستی اجرای نیت واقفانی است که از محل موقوفه آنها این طرح اجرا می‌شود، این طرح در سراسر کشور در تمام استان‌های مختلف از جمله استان تهران و شهرستان‌های آن نیز براساس درآمد موقوفات مختلف در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح خواسته برای شهرستان ری از محل دو موقوفه است که براساس نیازسنجی که صورت گرفته و درخواست‌های متعددی که از سوی خانواده‌های نیازمند صورت گرفته و همچنین هماهنگی که با بنیاد شهید به عمل آمده است اقدام به تهیه ۱۱۰ ویلچر شده است.

عبدالهی یادآور شد: این ویلچرها در طرح امروز در شهرستان ری بین نیازمندان و خانواده‌های شهید اجرای نیت می‌شود، طرح‌های متعدد و مختلفی را با نیت‌هایی که داریم در سراسر کشور و استان تهران اجرا می‌کنیم، همکاری خوبی هم با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه ها نیز داریم.

وی در پایان گفت: اخیرا در راستای بهسازی امامزاده‌ها نیز تفاهم نامه‌ای با سازمان بهزیستی منعقد شده است که توان خواهان نیازمند بتوانند در امامزادگان و مراکز عمومی که وابسته به سازمان‌ اوقاف و امور خیریه است به راحتی تردد و از فضاهای مربوط استفاده کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه