مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دبی رودخانه سرخه حصار ری 6 برابر شد

سید حمید رضا حسینی اظهار داشت: دبی آب رودخانه سرخه حصار صبح امروز سه شنبه در حوضه آبخیز شهرری از 2 به 12 متر مکعب در ثانیه رسیده است.
وی تصریح کرد: همچنین دبی آب رودخانه کن در حوضه آبخیز جنوب پایتخت در محدوده شهرری نیز از 2 به 6 متر مکعب در ثانیه افزایش یافت.
رئیس اداره منابع آب شهرستان ری اضافه کرد: خروجی این 2 رودخانه به تالاب علیخان در جنوب استان تهران و محدوده استان قم وارد می شود و از این بابت هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
وی بیان کرد: اکنون کارشناسان آب منطقه ای استان به همراه سایر دستگاه ها عضو مدیریت بحران در منطقه حضور یافته و کار رفع انسداد و لایروبی این رودخانه ها در حال انجام است.
حسینی با بیان اینکه شرایط این رودخانه به مرحله هشدار نرسیده است، گفت: با توجه به بارش باران و احتمال بروز سیلاب به ویژه در رودخانه های فصلی از مسافران انتظار می رود از اسکان در کنار رودخانه ها و هر گونه تاسیسات آبی پرهیز کنند.
وی یادآور شد: همچنین به علت رعد و برق به شهروندان توصیه می شود از حضور در فضای باز، کنار درخت ها و اشیای فلزی خودداری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه