مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
????????????????????????????????????

مسئولان نالایق باید از سمت خود کناره گیری کنند

حجت الاسلام عبدالعلی إبراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) افزود: علت اصلی سیل در استان گلستان لاییروبی نکردن مسیر رودخانه و در شیراز نیز تبدیل مسیل به مسیر بود که تمامی این امور بیانگر کم توجهی مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه بارش باران طی روزهای آغازین سال 98 در برخی نقاط کشور چندین برابر میانگین سالانه کشور بود افزود: بارش نزولات آسمانی نشانه لطف و مرحمت خداوند است، مسئولان با تدبیر لازم باید این نعمت های آسمانی را مدیریت کنند.
ابراهیمی ادامه داد: مدیریت بارش ها در شرایط کنونی که کشور دچار خشکسالی شده است باید از مهمترین برنامه های مسئولان باشد.
وی با بیان اینکه بر اساس آمارها بیش از 90 درصد مسئولان در زمان بروز سیل در پست های سازمانی خود حضور داشتند اظهار داشت: قوه قضاییه باید با مسئولانی که در محل ماموریت خود نبودند به شدت برخورد کند.
ابراهیمی به کمک رسانی مردم به سیل زدگان و مسافران گرفتار در راه ها اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در بروز حوادث طبیعی به رخ جهانیان کشیدند، همبستگی مردم در شرایط کنونی کشور بسیار ارزشمند و مبارک است.
وی در ادامه به شایعه پراکنی برخی رسانه های غیر معتبر در داخل و خارج از کشور در خصوص اخبار هواشناسی و بروز طوفان اشاره کرد و یادآور شد: انتشار اخباری که در خصوص صحت آن تردید وجود دارد شایعه پراکنی محسوب می شود و باید از انجام آن امتناع کرد.
ابراهیمی ادامه داد: شایعه پراکنی و ایجاد خوراک رسانه ای مسموم برای دشمنان علاوه بر ایجاد مشکل برای کشور، از نظر شرعی نیز درست نیست.
وی در ادامه به روز 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و افزود: مردم باید از این سنت حسنه و مبارک در جهت زنده نگاه داشتن طبیعت و پاک نگه داشتن آن نهایت استفاده را ببرند.
ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: برای اولین بار در تاریخ مردم مسلمان یک کشور با رای قاطع یک نظام اسلامی را برای خود انتخاب کردند و امروز نیز از نعمت وجود آن بهرمند هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه