مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۲ امامزاده شهرری/اختصاص ۵ هزار متر شبستان برای مسافران

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در این شهرستان از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین‌ماه گفت : ۱۲امامزاده واجب‌التعظیم در شهرری مجری طرح آرامش بهاری بوده و بر همین اساس به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری بر اساس برنامه‌ریزی لازم و نیازمندی طرح آرامش بهاری شهرری ۱۲مبلغ اعزامی از استان قم خدمات‌دهی به مسافرین و زائرین شهرری را بر عهده‌دارند که بر همین اساس در این غرفه‌ها مستقرشده‌اند.

رئیس اوقاف شهرری بیان کرد: در این خیمه، غرفه کودک، غرفه چندرسانه‌ای، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مشاوره ازدواج و غرفه مشاوره خانواده برقرار است.

صادقی تأکید کرد: برای اولین بار در طرح آرامش بهاری، در بقعه شیخ صدوق، غرفه صدوق شناسی توسط یکی از طلبه‌های متخصص تاریخ برپا و به مردم در این زمینه خدمات‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: مسافرین، زائرین و مجاورین امامزادگان شهرری می‌توانند از امکانات رفاهی در نظر گرفته‌شده جهت آرامش خود و خانواده‌شان بهره گرفته و از آن استفاده کنند.

رئیس اوقاف شهرری اذعان کرد: در سال جاری با توجه به اوضاع جوی و برودت هوا و مشکل درراه ماندن برخی مسافرین با توجه به هشدارهای لازم از سوی ستاد بحران استان تهران، اداره اوقاف و امور خیریه شهرری اعلام آمادگی کرد که بیش از ۵۰۰۰ متر مساحت فضای گرم شبستان متعلق به این اداره آماده ارائه خدمت به مسافرین و زائرین و درراه ماندگان است.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: امامزاده عبدالله، امامزاده ابوالحسن و بقعه شیخ صدوق فضاهای مسقف جهت اسکان مسافرین و در را ماندگان هستند که می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد و بر همین اساس اداره اوقاف شهرری با هماهنگی به‌عمل‌آمده با فرمانداری این شهرستان آماده خدمات‌رسانی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه