مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سه روستا در کهریزک تخلیه شد

مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری گفت: 3 روستا در بخش کهریزک این شهرستان برای جلوگیری از خسارت ناشی از حجم گسترده بارندگی و سیلاب رودخانه کن در جنوب تهران تخلیه اضطراری شد.

داود تورانی اظهار داشت: روستاهای جهان آباد، سلمان آباد و اسماعیل آباد بامداد امروز (سه شنبه) به علت طغیان رودخانه کن تخلیه و ساکنان این روستاها در امامزاده ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) شهرری و سوله های مدیریت بحران اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: رودخانه کن که ادامه سد کرج در جنوب تهران است، بامداد امروز بر اثر باران های سیل آسا طغیان کرد و سیلاب در برخی مناطق تا شعاع 100 متر از رودخانه نیز نفوذ داشت و پیشروی سیلاب تا آسایشگاه کهریزک و جاده قدیم تهران – قم نیز ادامه داشت که با سیل بند مانع از نفوذ به آسایشگاه شدیم.

مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان ری اضافه کرد: نیروهای امدادرسان اداره برق، گاز و هلال احمر نیز در منطقه حضور داشتند و برق این روستاها و برخی از نقاط در دسترس حادثه نیز بنا به ضرورت قطع شد.

وی گفت: عوامل شهرداری های کهریزک، باقرشهر و منطقه 20 تهران با 9 دستگاه لودر و 3 دستگاه کامیون در منطقه حضور داشتند و کار امدادی را انجام دادند.

تورانی بیان کرد: با وجود نفوذ سیلاب به مغازه های جاده قدیم قم – تهران و اراضی کشاورزی محدوده رودخانه کن احتمال خسارت وجود دارد ولی میزان این خسارت برآورد نشده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.