مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نوروز امسال بیش از 328 تن گوشت در شهرستان ری توزیع شد

بهنام فریدونی اظهار داشت: 23 هزار و 671 کیلوگرم از این حجم گوشت گرم گوسفندی و 304 هزار و 462 کیلوگرم گوشت گرم مرغ با نرخ مصوب در اختیار عاملان توزیع قرار گرفت تا با نظارت تعزیرات حکومتی نسبت به توزیع آن در بین شهروندان اقدام کنند.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی را 48 هزار تا 52 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گرم مرغ را 11 هزار و 500 تومان اعلام و بیان کرد: سایر اقلام نظیر میوه، آجیل و برنج نیز به میزان نامحدود و با کنترل دقیق بازرسان اداره تعزیرات در بازار عرضه شده است.
فریدونی گفت: توزیع اقلام مورد نیاز مردم با نظارت دقیق انجام می‌شود تا مردم بدون دغدغه کالای مورد نیاز خود را در این حوزه تامین کنند.
وی تصریح کرد: توزیع گوشت بین شهروندان با کارت ملی انجام می ‌شود و فردی خارج از صف و این محدوده امکان دریافت گوشت و مرغ با نرخ مصوب دولتی را نخواهد داشت.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری افزود: توزیع گوشت و مرغ با نرخ مصوب دولتی، دست دلالان و افراد سودجو را کوتاه کرده و اجازه برهم زدن قیمت‌های بازار در این حوزه را نمی‌دهد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.