مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محموله سپاه باقرشهر به مناطق سیل زده ارسال شد

به گزارش  روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره)، سرهنگ اصغر آرزومندی اظهار داشت: بعد از وقوع سیل در استان گلستان از همان لحظات نخست با کمک مردم و بسیجیان، 6 دستگاه کامیون حاوی مواد غذایی و پوشاک هر یک به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال به مناطق سیل ‌زده منطقه آق‌قلا ارسال شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این 6 دستگاه کامیون اقلام موردنیاز شامل آب‌معدنی، انواع کنسرو، نان، حلواشکری و سایر مایحتاج ضروری به منطقه سیل زده پلدختر در استان لرستان ارسال شد.
آرزومندی افزود: هم اکنون 120 پاسدار و بسیجی در قالب پنج گروه جهادی در مناطق سیل ‌زده حضور دارند و به خدمت ‌رسانی می کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای سپاهی و بسیجی تا بازگشت شرایط عادی زندگی در مناطق سیل ‌زده حضور دارند، افزود: برای تسریع در روند خدمات ‌رسانی به مردم سیل ‌زده چند دستگاه ماشین‌آلات سنگین از قبیل کامیون، لودر، بابکت، کمپرسور و سایر ادوات مکانیکی به این مناطق ارسال شد.
آرزومندی با تأکید بر لزوم کمک‌های نقدی و موردتوجه قرار دادن موضوع بازسازی مناطق سیل‌زده گفت: مرحله مهم موضوع بازسازی مناطق آسیب‌دیده سیل در استان‌های مازندران، لرستان و خوزستان است که باید با کمک مردم و مسئولان با سرعت هر چه تمام پس از پشت سر گذاشتن این روزهای سخت انجام شود.
باقرشهر با مساحت 55 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 59 هزارنفر در 13 کیلومتری جنوب شهرستان ری قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه