مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدیرکل دفتر شهری و شوراها: مدیریت صحیح بحران تلفیق مهارت با بومی سازی است

مدیرکل دفتر شهری و شوراها در نشست صمیمی با شهردار باقرشهر در خصوص ارزیابی کلی مدیریت بحران روزهای اخیر شهرستان ری ضمن تقدیر از حسن مدیریت بحران در باقرشهر گفت : مدیریت بحران وقتی می‌تواند نمره عالی را بگیرد که در آن تلفیقی از مهارت و علم با بومی سازی خدمات با توجه به نیاز سنجی بومی صورت بگیرد. همه ما می‌دانیم که شهروندان و بومیان هر شهر و روستا بهترین کارشناسان نیازسنجی منطقه به شمار می‌آیند و استفاده از تجربه و نگاه آنها به مدیریت شهری کمک می‌کند تا بهترین تصمیم سازی را برای جامعه انسانی آنها اتخاذ شود.

بهترین و جامع ترین مدیریت شهری مدیریتی است که نیاز جامعه مخاطب توسط همان جامعه به سطح مدیریت انتقال داده شده باشد.

سلیمانی را در ادامه افزود: در حوادث اخیر اهمیت و ضرورت این موضوع به وضوح مشهود بود. در بررسی و بازدیدهای میدانی و گزارشی که از استان تهران صورت گرفت الحمدلله در زمان بارش باران نوروزی سرریز شدن رودخانه کن در کهریزک ،مشکل جدی در کهریزک و باقرشهر پیش نیامد و در همان ساعات اولیه، از بحران پیشگیری شد که جای تقدیر دارد. با توجه به مدیریت پیش از بحران در باقرشهر از جمله لایروبی و کنترل چاههای جذبی شهر هیچ موردی از باقرشهر گزارش نشد و مشکلات جزئی پیش آمده در کهریزک نیز با حضور خوب مدیریت شهری کهریزک و همراهی شایسته شهرداری و شورای اسلامی کهریزک کنترل شد.

گفتنی است مدیرکل شهری و شوراهای استان تهران در بازدید از این دو شهر اقدامات وضعیت پیشگیری از بحران‌های آتی را خوب ارزیابی کرد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.