مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

14 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در شهرستان ری بازسازی شد

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری گفت: 14 کیلومتر خط انتقال آب روستایی و شبکه توزیع از ابتدای سال گذشته تاکنون در این شهرستان بازسازی شد.

به گزارش انعکاس ری؛ علی اکبر هراتی اظهارداشت: آبرسانی به روستاهای این شهرستان بدلیل گستردگی حوزه جغرافیایی بخش روستایی نیازمند ایجاد خطوط انتقال جدید و همچنین نوسازی شبکه توزیع آب به صورت مداوم است.
وی تصریح کرد: 2 کیلومتر خطوط انتقال آب از مجتمع شهید تهرانی به روستاهای بخش مرکزی انجام شد و 12 کیلومتر لوله نیز از شبکه توزیع در روستاهای چهل قز، جاده نظامی، دورسون آباد، امین آباد و قاسم آباد تعویض و بازسازی شد.
هراتی در ادامه از تعویض 500 دستگاه کنتور در روستاهای ری نیز خبر داد و گفت: تعویض کنتور در سایر روستاها نیز در حال بررسی است.
وی یادآور شد: 2 باب مخزن آب روستایی در روستاهای گلحصار با ظرفیت یکهزار متر مکعب و روستای گل تپه کبیر با ظرفیت 150 متر مکعب از سال گذشته تاکنون احداث شده و سه دستگاه سیستم الکترولیز نمک طعام جهت گندزادیی و کنترل کیفیت آب آشامیدنی نیز نصب شده است.
وی با بیان اینکه روستاهای شهرستان ری از طریق پنج مجتمع آبرسانی شهید تهرانی، شهید ایوبی، شهید خلیل آبادی، امام خمینی (ره)، فشافویه و تعدادی هم به صورت تک روستایی تامین آب می شود، گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری با 50 حلقه چاه و 750 کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع به روستاییان این شهرستان خدمات رسانی می کند.
هراتی با بیان اینکه 58 روستا و شهرک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر در قالب 30 هزار مشترک خانگی و تجاری زیر پوشش خدمات آبفای روستایی این شهرستان است، افزود: پراکندگی روستاها و فرسودگی بافت خطوط انتقال آب، خدمت رسانی را مشکل کرده است.

ایرنا

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.