مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است

حجت السلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: مقام معظم رهبری جانشین شایسته امام خمینی (ره) با قدرت و صلابت ادامه دهنده راه ایشان بود و هر سال در مراسم ارتحال امام راحل (ع) خط راه جدیدی از امام راحل را تبیین و تفسیر می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به آن اشاره کردند؛ ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان بود.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید با دشمنان سازش کرد، گفت: امیرالمونین علی (ع) و پیامبر اکرم (ص) هم در برابر دشمنان سازش نکرده اند، چرا که سازش خسارت بیشتری را متوجه مسلمانان می‌کند.

وی عنوان کرد: بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام نمونه بارزی از سازش است که به نتیجه نرسیده است.

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه به برگزاری با شکوه سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: برگزاری این مراسم پس از گذشت ۳۰ سال با شکوه خاص نشان از زنده بودن ایشان دارد.

وی در ادامه به اجلاس اخیر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در مکه اشاره کرد و گفت: این اجلاس با سه هدف حمایت از اسرائیل، مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و نجات عربستان از باتلاقی که در یمن گرفتار شده برگزار شد.

امام جمعه شهرری یادآور شد: هر چند که نشانه ها و قراین از همان ابتدا حکایت از شکست حاکمان سعودی در خانه خود داشت ولی به لطف پرودگار همان هم شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه