مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تعمیر اساسی 5 واحد نیروگاه برق ری

مدیرعامل نیروگاه برق ری اعلام کرد: با تلاش همکارانمان و برنامه‌های پیش بینی شده پنج واحد تولید انرژی در این نیروگاه تعمیر اساسی و بازدید داغ پنچ واحد یگر نیز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حمید بادرستانی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: این تعمیران بدون کمک گرفتن از پیمانکاران داخلی و همه کارهای این مجموعه توسط همکاران و مهندسان داخل نیروگاه انجام شده است.

وی اظهار داشت: نیروگاه ری با به گارکیری پنج نوع فناوری پیشرفته به عنوان متنوع ترین نیروگاه گازی کشور مطرح است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با این برنامه تعمیراتی که انجام شد، ضمن تولید حداکثری انرژی در تابستان سال جاری با تولید مستمر و تامین بار شبکه سراسری برق کشور به پایداری تولید کمک کنیم.

بادرستانی به تکمیل تعمیرات واحدهای تولید انرژی و آمادگی واحدها برای تامین بار شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری تولید، در این نیروگاه در فصل تابستان تاکید کرد.

نیروگاه گازی ری در زمینی به مساحت ۵۲ و نیم هکتار در هفت کیلومتری مرکز شهرستان ری در نزدیکی پالایشگاه تهران قرار دارد، این نیروگاه در بدو تاسیس (۱۳۵۶) با نصب ۴۴ واحد توربین گازی با ظرفیت اسمی ۱۳۷۱ مگاوات در ۲ تیپ جنرال الکتریک و وستینگهاوس با تولید ۲۰ درصد برق مصرفی کشور شروع بکار کرد و هم اکنون با ۲۱ واحد توربین گازی با ظرفیت ۸۰۰ مگاوات برق تولید می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.