مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

علی قدرتی مدیر جدید روابط عمومی شهرداری کهریزک شد

علی قدرتی از خبرنگاران و فعالین رسانه شهرستان ری با حکمی از سوی علی کلهر به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری کهریزک منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛🔷 باهماهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، طی حکمی از سوی علی کلهر شهردار کهریزک، علی قدرتی از نیروهای جوان و متخصص حوزه روابط عمومی و عضو خانواده ایثارگران به عنوان سرپرست واحد روابط عمومی این شهرداری منصوب شد.

علی قدرتی که پیش از این مدیر واحد طرح و برنامه شهرداری کهریزک بوده، روزنامه‌نگار، مدیر رسانه، پژوهشگر، دانش آموخته رشته علوم اجتماعی و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور می باشد.

علی کلهر شهردار کهریزک ضمن تقدیر از خدمات رسول محمد پور در دوره مدیریت واحد روابط عمومی و آرزوی موفقیت برای وی در دوره جدید خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نقش پررنگ و حساس روابط عمومی به عنوان رابط بین شهرداری با ارگان ها، رسانه ها و شهروندان برای سرپرست جدید این واحد آرزوی موفقیت نمود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه