مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گردهمایی فصلی مشاورین امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی استان تهران به میزبانی باقرشهر برگزار شد

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر از برگزاری جلسه مشاورین منتخب امور ایثارگران استان تهران به میزبانی امور ایثارگران شهرداری باقرشهر خبر داد. در این جلسه که با حضور مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور ،مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران و اعضای شورای منتخبین امور ایثارگران برگزار شد

 دکتر علیرضا ناصری پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط شهرداری در این راستا گفت: در بازدیدهای دوره ای و احوال پرسی که از خانواده شهدا و ایثارگران داریم مسائل و مشکلات آنها نیز بررسی و در چارچوب قوانین و ضوابط به آنها رسیدگی می شود. امسال ما بیش از ۲۰۰ خانواده بازدید و احوالپرسی داشتیم که آن را مایه برکت و ارزش معنوی کار مان می دانیم.

اکثر درخواست های این خانواده های معزز ایثارگران در خصوص شغل است که طبق قانون ما اجازه جذب نیرو نداریم ولی اگر این مجوزها صادر شود قطعا اولویت ما با خانواده شهدا و ایثارگران خواهد بود .

شهردار باقرشهر در ادامه با اشاره به کسب عنوان اول در بین شهرداری های درجه ۶ و ۷ عنوان دوم در بین شهرداری های استان تهران گفت فعالیت ارزشمند امور ایثارگران در این موفقیت بی‌تأثیر نبوده است.

 در ادامه این جلسه همتی فر، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با اشاره به فرایندهای اداری و رسیدگی به امور ایثارگران رسیدگی به این خانواده های عزیز را در کنار سیره شهدا و ایثارگران از اهم فعالیت‌های خدمتی ارگان‌ها دانست که فرضیه و رسالت ارزشی نیز تعریف می شود. وی در ادامه با تاکید بر امر مناسب سازی معابر برای جانبازان گفت: این شهروندان جایگاه ارزش خاصی دارند و باید آن رفاه لازم را در شهر دارا باشند.

یاوند عباسی، مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور طی سخنانی با تبریک روز میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از فعالیت ارزشمند و موثر شهرداری باقرشهر در حوزه شهدا و ایثارگران و همچنین تقدیر از آقای همتی فر در راستای متحول کردن ساختار اداری استان در امور ایثارگران توجه به موضوع ایثار و قدردانی و قدرشناسی از کسانی که برای ایثارگران زحمت می‌کشند را ازجمله باقیات و صالحات دانست که بر همه ما واجب اخلاقی است که بر خانواده شهدا و ایثارگران را مایه برکت و نورانی بودن این کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که این عزیزان تا انقلاب حضرت مهدی(عج) ادامه دار باشد. در ادامه این جلسه حاضرین با بیان نقطه نظرات خود به تبادل نظر پرداختند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.