مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیکاپ گریت وال P Series رونمایی شد

گریت وال با رونمایی از مدل جدید پیکاپ‌های خود با نام سری P به رقابت مستقیم با فورد و تویوتا می‌پردازد.

گریت وال نام بزرگ‌ترین سازنده‌ی خودرو در چین است که به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده‌ی خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ در این کشور هم شناخته می‌شود. گریت وال به‌عنوان جدیدترین محصول، پیکاپ‌های آفرود سری P را معرفی کرده است. سازنده‌، از این خودرو به‌عنوان اولین محصول جهانی خود در بازار پیکاپ‌ها یاد می‌کند و قرار است در تمامی بازارهایی که گریت وال حضور دارد عرضه شود. گریت وال برنامه دارد تا با معرفی این سری، خود را در بین سه سازنده‌ی برتر پیکاپ در جهان معرفی کند. در حال حاضر برنامه‌ی این خودروساز فروش سالانه‌ی ۲۰۰ هزار دستگاه پیکاپ تا سال ۲۰۲۰ است. 

Great Wall P Series

پیکاپ‌های جدید سری P روی پلتفرم جدیدی به نام P71 ساخته خواهند شد. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است تا این پیکاپ‌ها دارای ایمنی و راحتی کافی باشند. همچنین این پلتفرم وزن کمی دارد و این مورد به کاهش مصرف سوخت خودرو نیز کمک می‌کند. این پلتفرم جدید در مقایسه با پلتفرم قبلی که گریت وال در پیکاپ‌هایش استفاده می‌کرد، قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارد و نسخه‌های بیشتری از خودروها را می‌توان روی این پلتفرم تولید کرد. گریت وال می‌گوید که میزان انعطاف پذیری پلتفرم P71 به‌حدی بالاست که می‌توان بیش از ۱۰۰ مدل پیکاپ را با ابعاد، پیشرانه و کاربری‌های مختلف با آن عرضه کرد. 

Great Wall P Series

مقاله‌های مرتبط:

نیروی مورد نیاز پیکاپ‌های سری P از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ تأمین می‌شود. موتور این خودرو با یک جعبه‌دنده ۸ دنده‌ی خودکار و سیستم چهارچرخ محرک هوشمند هماهنگ شده است. گریت وال اطلاعات زیادی را از مشخصات دقیق پیکاپ منتشر نکرده اما گفته شده که قوای محرکه سری P، نسخه جدید پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو دیزل فعلی این خودروساز است که می‌تواند ۱۴۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

Great Wall P Series

گریت وال خبر داده که پیکاپ‌های سری P از نظر امکانات خودروهای مجهزی هستند به طوری که امکاناتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، رادار بین خطوط، سیستم فرامین صوتی و کروز کنترل هوشمند را می‌توان روی آن‌ها پیدا کرد. گریت وال سری P اولین خودروی این شرکت با لوگوی جدید است؛ حرف P در نام این پیکاپ نیز نشان‌دهنده‌ی سه کلمه‌ی Power، Peak و Perfect به‌معنی قدرت، اوج و بدون نقص است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.