مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مادری که بعد از ۱۰ پسر بالاخره دختردار شد

برترین‌ها: برخی از ما دوست داریم به هر قیمتی کار خودمان را بکنیم و برخی هم ترجیح می‌دهیم هرطرف که باد رفت ما را هم با خود ببرد. اما می‌گویند انسان برنامه می‌ریزد و خداوند می‌خندد. احتمالا همه ما در غافلگیری‌هایی که زندگی برای ما داشته، به نوعی زیبایی را پیدا می‌کنیم. این خانواده بریتانیایی بیشتر از هرکس دیگری این را تجربه کرده است.

خانواده برِت را با عضو جدیدشان می‌بینید: یک نوزاد دختر

 

مادری که بعد از 10 پسر بالاخره دختردار شد

بعد از اینکه کوچکترین پسر این خانواده با نام عجیب «Rothagaidh» دو سال پیش به دنیا آمد، «الکسیس بت» اولین مادر بریتانیایی شد که ده پسر پشت سر هم به دنیا آورده است. او فکر کرد دیگر خانواده‌اش کامل شده و تصمیم گرفت دیگر بچه‌دار نشود. تا اینکه زندگی او و خانواده‌اش را غافلگیر کرد. الکسیس دو هفته پیش در ۳۹ سالگی مادر ۱۱ فرزند شد. او در ۱۸ سال گذشته بیش از ۸ سال باردار بوده و اکنون زندگی بسیار شادی با خانواده بزرگش دارد.

 

این نوزاد کامرون نام دارد و یازدهمین فرزند این خانواده است

 

مادری که بعد از 10 پسر بالاخره دختردار شد
الکسیس بعد از ۱۰ پسر، بالاخره دختردار شد و تصمیم گرفت نام او را کامرون بگذارد. این والدین خوشبخت می‌گویند که ورود این دختربچه زندگی آن‌ها را کاملا تغییر داده است. برادر‌ها سعی می‌کنند خواهر کوچک خود را بیدار نکنند و به طور کلی رفتارشان بهتر شده است. بارداری آخر الکسیس ناخواسته بود. آن‌ها فکر می‌کردند این بچه هم مثل بقیه پسر باشد. اما زندگی آن‌ها را به آرزویشان رساند.
مادری که بعد از 10 پسر بالاخره دختردار شد

دَه فرزند اول الکسیس، پسر‌ و از ۲ تا ۱۷ ساله هستند

 

مادری که بعد از 10 پسر بالاخره دختردار شد
شوهر الکسیس راننده قطار است و معمولا ساعت ۵:۳۰ از خانه خارج می‌شود. آن‌ها زندگی خوبی دارند و از نظر مالی مشکلی ندارند. هرچند مادر ۱۱ بچه بودن اصلا آسان نیست، چون مجبور است هفته‌ای ۴۹ بار لباس‌ها را بشوید و هر روز جاروبرقی بکشد، اما الکسیس قصد دارد سرکار قبلی خود بازگردد و به عنوان مربی بدنسازی پاره‌وقت فعالیت کند.

البته، همیشه همه چیز گل و بلبل نیست و الکسیس اعتراف می‌کند که گاهی با همسرش دیوید فکر می‌کنند این چه کاری بود که کرده اند، اما بچه‌ها همیشه با کار‌های خود دل آن‌ها را می‌برند و ثابت می‌کنند ارزشش را دارد.

 

منبع: boredpanda

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.