مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرهنگ قنبری : شهرستان ری پذیرای نزدیک به 20 هزار نفر از عاشقان حضرت روح الله است

رئيس ستاد اجرایی برگزاری سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) از حضور نزدیک به 20 هزار زائر در این مراسم خبر داد .

0 502

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ روح الله قنبری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری سی و چهارمین مراسم ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت :طی برآورد های انجام شده امسال شهرستان ری پذیرای نزدیک به 20 هزار نفر از زائران حضرت روح الله (ره)است که در همین راستا با همکاری فرمانداری ری و دیگر ادارات هماهنگی های لازم  جهت اسکان این عزیزان صورت گرفته است .

وی با اشاره به تامین امنیت میهمانان این مراسم اظهار داشت : از هفته های گذشته برای تامین امنیت این مراسم برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است که زائران در کمال امنیت و آرامش در این مراسم شرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت : علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به پایگاه های بسیج و مساجد مراجعه نمایند .

لازم به ذکر است زائران شهرها و استان های کهکیلویه و بویر احمد ؛آذربایجان شرقی ؛ خوزستان و…. در بخش مرکزی بخش کهریزک ؛قلعه نو و بخش فشافویه اسکان می یابند که برنامه های لازم در زمینه امداد و سلامت ؛فرهنگی و تدارکاتی برای هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه تدارک دیده شده است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه