مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استفاده از روش کاشت لیزری در زمین چمن طبیعی

به گزارش انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20  فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: برای نخستین بار  زمین چمن طبیعی در منطقه 20 با استفاده از روش تسطیح لیزری و بدون استفاده از روش های سنتی آماده سازی شد.

افشار افزایش سرعت آماده سازی و بهبود روند نگهداشت زمین چمن را از مهمترین اهداف این روش برشمرد و افزود: زمین چمن ورزشگاه شهید مدرس با مساحت بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع یکی از مهمترین فضاهای باز ورزشی شهرری به شمار می رود که کشت آن در حال انجام است و به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی که پیشتر رویکرد خود را افق «ری،شهر ایرانی ،اسلامی پیشرو» اعلام کرده بود گفت: بهره برداری مجدد از زمین چمن طبیعی مدرس یکی از درخواستهای مهم شهروندان و چهره های ورزشی شهرری بود که با استفاده از روشهای نوین، آماده سازی آن در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

افشار استفاده از آبیاری هوشمند و بهترین نوع کیفیت بذر به منظور افزایش قدرت پاخوری چمن را از دیگر شاخصه های پروژه بهسازی زمین چمن ورزشگاه مدرس عنوان کرد.

شهردار منطقه 20 بستر سازی برای توسعه ورزشهای همگانی را یکی از رویکردهای شهرداری تهران برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر منطقه 20 دارای 75 زمین چمن مصنوعی در محلات است.

بر اساس این گزارش در روش لیزری، بستر سازی و کاشت بذر با استفاده از روشهای نوین و گریدر لیزری انجام می شود که

افزایش اکسیژن در محیط ریشه ، سرعت بازسازی ، باززایی و بهبود کیفیت چمن از مزایای این روش است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.