مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان کارخانه های باقرشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان کارخانه‌های محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: سارقان پس از شناسایی کارخانه‌های تعطیل، با شیوه و شگرد خاص قفل درب کارخانه را باز و با دستگاه هوابرش، به برش قطعات آهنی و سرقت قطعات اقدام می‌کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری،سرهنگ محمدقاسم طرهانی ؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق کارخانه‌ها گفت: در پی وقوع سرقت از کارخانه‌ای در اردیبهشت امسال در محدوده باقرشهر، عوامل عملیات کلانتری 175 این فرماندهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، سارقان اقدام به شناسایی کارخانه‌های تعطیل کرده و با شیوه و شگرد خاص قفل درب کارخانه را باز و با دستگاه هوا برش اقدام به برش قطعات آهنی و سرقت قطعات می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیات کلانتری باقرشهر با پوشش‌دهی نقاط احتمالی حضور سارقان و با گشت زنی‌های هدفمند، یکم خرداد هر 2 سارق را مشاهده می‌کنند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده ماموران بلافاصله متواری شده و به هشدارهای مأموران بی‌توجهی می‌کنند، اما ماموران در یک عملیات ضربتی پلیسی متهمان را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به بیش از 5 فقره سرقت از کارخانه ها در این شهرستان اعتراف کردند لذا مالباختگان به کلانتری مراجعه و سارقان نیز پس از تکمیل پرونده با هماهنگی مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه