مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلنگ ساخت مرکز جامع سلامت شورآباد زده شد

مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه شور آباد کهریزک ری با مساحت ۵ هزار متر مربع با حضور خیرین ، مسئولان بهداشت و سلامت شهرستان ری و شهردار کهریزک کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، روز چهارشنبه این پروژه سلامت با حضور مسئولان شهری کلنگ زنی و با مشارکت مرکز خدمات جامع سلامت ، اداره اوقاف شهرستان ری، شهرداری کهریزک و خیرین بنام کشور راه اندازی خواهد شد.
 

همچنین امروز ، مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل بامتراژ یکهزار مترمربع توسط خیّرساز کلنگ زنی شد.

ارائه خدمات پزشک عمومی، دندانپزشکی ، داروخانه، مامائی ، روانشناس و تغذیه در این مرکز بهداشتی

مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری گفت:این پروژه با مشارکت شهرداری کهریزک ، اداره اوقاف ری و فرد خیر در حال ساخت است .

وی خاطر نشان کردند: امیدواریم این پروژه در طی یک سال آینده ساخته و افتتاح گردد تامردم این منطقه بتوانند از تمامی خدمات و امکانات این مجموعه به صورت رایگان و دولتی استفاده نمایند.

امینی افزود: خدماتی که در این مجموعه ارائه می گردد نظیر پزشک عمومی، دندانپزشکی ، داروخانه، مامائی ، روانشناس و تغذیه و تمامی خدمات سطح یک به صورت رایگان و به صورت درجه یک صورت می گیرد.

بنای شهرداری کهریزک عدالت محوری در منطقه های کم برخوردار است

علی کلهر شهردار کهریزک نیز در این مراسم گفت: بنای شهرداری عدالت محوری در این منطقه است.محله های کم برخوردار مانند امام حسن مجتبی ، صادق آباد و قاسم آباد باوجود درمانگاه ها فاقد یک مجموعه مجهز بودند.

وی افزود: خیرین محترم با همکاری اداره اوقاف و طبق توافقات با شهرداری منطقه و بنا به سرانه ای که به شهرداری واگذار می گردد و همچنین سهم اوقاف و شهرداری اقدام به واگذاری این پروژه به شبکه بهداشت ری نموده است.

کلهر ادامه داد: این پروژه با کمک و همکاری مدیر عامل شرکت سحر و ازخیرین بنام کشور انجام می گیرد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و یکهزار متر زیر بنا در این منطقه با ۲۲ هزار نفر جمعیت تا شهریور ۱۴۰۳ احداث می گردد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه