مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعمال قانون فروشندگان البسه هاي مشکي با طرح هاي موهوم در بازار حرم حضرت عبدالعظيم (ع)

فرمانده انتظامي شهرستان ري از اجراي طرح کنترل و نظارت صنوف پوشاک و برخورد با فروشندگان و توليدکنندگان لباس هاي مشکي نامتعارف در بازارهاي حرم مطهر حضرت عبدالعظيم(ع)، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ ” محمدقاسم طرهاني” در تشريح اين خبر گفت: باتوجه به اينکه يکي از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي ايران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگي و ديني است از اين رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادي از واحد هاي صنفي و توليدي پوشاک اقدام به توليد و عرضه البسه هاي مشکي رنگ با توجه به نزديکي ماه ايام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف مي کنند.
وي افزود: به همين منظور با هماهنگي مراجع قضائي اجراي طرح نظارت و کنترل واحد هاي توليدي و صنوف توسط پليس اماکن اين فرماندهي با جديت در سطح بازار شهرري و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظيم(ع) از 280 واحد صنفي و توليدي بازديد انجام شد و براي 18 واحد صنفي نيز اخطار پلمپ صادر شد.


سرهنگ “طرهاني” تصريح کرد: در اين راستا بيش از 30 دست البسه با آرم و علائم شيطان پرستي و نامتعارف کشف و متصديان متخلف پس از تشکيل و تکميل پرونده به مراجع قضائي معرفي خواهند شد.
فرمانده انتظامي شهرري با تاکيد به استمرار طرح هاي نظارتي و کنترلي صنوف و قاطعيت پليس در اجراي اين طرح ها ، از عموم شهروندان خواست ضمن رعايت و حفظ حرمت ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، در خريد لباس مشکي و محرمي از خريد هرگونه البسه نامتعارف براي خود و فرزندان خودداري کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و توليد البسه نا متعارف از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه