مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مالخر لوازم خودرو در شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای و سابقه دار قطعات خودرو‌های مسروقه در ری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، خبر داد.

0 148

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی ادامه تحقیقات از سارق حرفه‌ای لوازم و قطعات خودرو و اعتراف وی به ۵۰ فقره سرقت، کارآگاهان پلیس در بیست ویکم تیر ماه ۱۴۰۳ هویت و مشخصات مالخر لوازم خودرو را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام در بیست و سوم تیر ماه مخفیگاه متهم را در محدوده”شهرری” شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با حضور ماموران در محل طی یک عملیات منسجم و ضربتی سارق را در مخفیگاهش دستگیر که در بازدید مقادیری لوازم خودرو مسروقه کشف و به همراه متهم به مقر پلیس منتقل نمودند؛ ماموران نیز تحقیقات تخصصی خود را جهت تکمیل پرونده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ۴۳ ساله سابقه دار به بزه انتسابی و به خرید بیش از ۵۰ فقره لوازم و محتویات مسروقه خودرو معترف گردید که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و سپس روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی گفت: با اشاره به رویکرد جدید پلیس و حسب دستور سلسله مراتب، پلیس ری با عزم جدی و راسخ با مالخران شدیداً حسب قانون برخورد می‌کند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه