مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک :مشکلات اراضی و املاک موقوفه ای حل می شود

0 328

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حسن بابایی روز جمعه در حاشیه نماز جمعه شهر ری درگفت وگو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد : میزخدمتی که امروز در مصلای شهرری دایرشد براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور در مساجد و نمازهای جمعه برای بررسی مشکلات مردم برگزار گردید .

درحاشیه ی نماز جمعه ی این هفته شهرستان ری، میز خدمت در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی با حضور حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور برگزار گردید و وی از نزدیک درجریان مشکلات حقوقی مردم قرار گرفت.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان اسناد و املاک کل کشور درخصوص اقدامات صورت گرفته در میز خدمت بیان کردند: به حمدالله ریاست محترم قوه قضائیه عملا این رانشان دادند که در مساجد حضور پیدا می کنند و ماهم به تأسی از ایشان به اتفاق معاونین و مدیرکل استان تهران و رییس ثبت اسناد شهرری حضور پیداکرده و مشکلات مطرح شده توسط مردم در این حوزه بررسی گردید و قابل توجه است که درحوزه های مختلف قضائی مراجعه کنندگان راهنمایی و ارشاد شدند.

وی در خصوص مشکلات مراجعه کنندگان گفت : طرح پرونده در مراجع قضائی ، مشکلات ثبتی از سوی مراجعه کنندگان ارائه شد و برخی نیز مربوط به حوزه اجرا و برخی نیز درخصوص املاک و اراضی قولنامه ای بود که دراین خصوص نیز دستورات لازم صادرشد.

بابایی افزود: دستور ویژه ای نیز اداره ثبت شهرری صادر شد که با تشکیل کارگروه های ویژه در خصوص تثبیت مالکیت اراضی و تبدیل به اسناد رسمی اقدام لازم اجرا گردد.

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان اسناد و املاک کل کشور در پایان اشاره کرد: موضوعی دیگر که بررسی شد اراضی و املاک موقوفه بود که مردم مشکلاتی داشتند مقرر شد تا آنجایی که مربوط به ثبت است اقدامات لازم انجام گیرد و بتوانیم گره ای مشکلات مردم باز کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه