مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : در این سه سال شاهد لجبازی شهرداری تهران بودیم

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز به صحبت‌های آخوندی اشاره کرد و گفت: قطعا این صحبت‌ها قابل قبول است و ما هم اتفاقا آن را قبول داریم و همانطور که گفته شد زمان کمی به عمر این دوره از مدیریت شهری باقی مانده است.

0 286

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری جعفر شربیانی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز به صحبت‌های آخوندی اشاره کرد و گفت: قطعا این صحبت‌ها قابل قبول است و ما هم اتفاقا آن را قبول داریم و همانطور که گفته شد زمان کمی به عمر این دوره از مدیریت شهری باقی مانده است.

وی تصریح کرد: ما سه سال از عمر مدیریت شهری را پشت سر گذاشته ایم سه سالی که شاهد عدم پاسخگویی شهرداری و عدم پذیرش نظارت شورا و شهرداری بوده ایم. سه سالی که شاهد لجاجت شهرداری تهران بوده ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: تک تک منتقدین اگر موضوعی را مطرح می‌کنند موضوعات خصوصی نیست و اگر این چنین است بگویند شهرداری بگویند تا ما نیز مطلع کنیم و جوری صحبت نشود که منتقدین را غیرانقلابی جلوه دهیم.

شربیانی ادامه داد: نباید به گونه‌ای عمل کرد که صدای منتقدین را خفه کنیم به طوری که در این سه سال این اتفاق صورت گرفته است و اتفاق خوبی نبوده است.

وی افزود: ما مواردی را داریم که اگر بخواهیم به آنها بپردازیم شرایط بدتر خواهد شد اما بنایی به پرداخت آن نداریم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به موضوع پسماند اشاره کرد و گفت: طی این دوره از مدیریت شهری سه الی چهار مدیرعامل در پسماند تغییر پیدا کرده است و مردم نسبت به فرایند جمع‌آوری پسماند گلایه دارند با وضعیت رفت و روب در پایتخت مطلوب نیست.

شربیانی ادامه داد: هم‌اینک نیز شهرداری تهران اپلیکیشنی برای موضوع جمع‌آوری پسماند از درب منازل اجرا کرده است که خروجی این طرح نیز رضایتمند نبوده است و اگر چه شهرداری تهران در قالب طرحی پیمانکاران را برای جمع‌آوری زباله‌های ادغام کرده اما همانطور که گفته شد جمع آوری رفت و روب مطلوب پایتخت نیست و انتظار می‌رود که شهرداری تهران گزارشی را از اقدامات خود در این حوزه به شورا ارائه کند البته اگر این تذکر به تذکرات قبلی دچار نشود و پاسخ ما را ندهند.

وی ادامه داد: تذکر بعدی من مربوط می‌شود به عدم بهره برداری از مجموعه ایوان ری در شهرستان ری که در دوره پنجم نیز بنده نسبت به این موضوع انتقاد داشتم. اما با گذشت سه سال هنوز این مجموعه به بهره برداری کامل نرسیده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پیش از این نیز حدود دو ماه پیش بنده تذکری را در ارتباط با عدم بهره برداری این مجموعه دادم و درحالی که صدا از سنگ درآمد اما صدایی از شهرداری درنیامد!

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه