مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مامور قلابی در شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در قالب مامور با پوشیدن لباس و تهیه اقلام نظامی مانند بیسیم و دستنبند از مردم در شهرری اخاذی می کرد دستگیر شد

0 3

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز شنبه اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره پرونده کلاهبرداری از شهروندان در هفته های اخیر تحت عنوان ماموران نظامی در محدوده دولت آباد، پی گیری موضوع در دستور کار کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری دولت آباد در دوازدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ با گشت زنی های نامحسوس در ساعت ۱۹:۰۰ به رفتار فردی با اقلام نظامی مشکوک شده و آن را مورد نظر قرار دادند و مشاهده کردند که این فرد با سوء استفاده از اقلام نظامی ( بیسیم، دستبند و…) و غصب عنوان نیروی نظامی اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می نماید که در همین راستا بلا فاصله جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

بازداشت سارق مامورنما در شهرری

طرهانی با بیان اینکه متهم در محل دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد تصریح کرد: از متهم دستگیر شده تجهیزاتی شامل؛ بیسیم شرکتی، دسابند، چاقو و کمربند هفت قلم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم به ۷ فقره اخاذی و سرقت به همین شیوه معترف و تا کنون یک مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شده است.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل داد سرای شهرستان ری گردید.


دستگیری ۲ سارق حرفه ای موتورسیکلت و کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در فشافویه

بازداشت سارق مامورنما در شهرری

سرهنگ طرهانی در تشریح این خبرگفت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده حسن آباد رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی در پی گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه در ساعات پیک جرائم ، در دوازدهم مرداد ماه امسال موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار موتور سیکلت و کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی می شوند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان ۳۰ و ۳۳ ساله ضمن اقرار به بزه ارتکابی به بیش از ۸ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده شهرستان” ری” معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضائی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه