مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید میدانی شربیانی و نظری از طرح های شهری و عمرانی در شهرری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به همراه جمعی از مدیران شهری در بازدید سرزده از میدان شهر ری ، از مشکلات و معضلات مردم مطلع شدند.

0 5

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، جعفر شربیانی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در میدان شهر ری، ضمن اطلاع از روند اجرای طرح بازپیرایی این میدان، در جریان مشکلات اهالی و کسبه قرار گرفتند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری، با بیان اینکه از ابتدا موارد مورد نیاز و راحتی مردم در طرح مد نظر بود گفت: حتی اگر قرار باشد در راستای رضایت مردم، بخشی از طرح تغییر کند، این اتفاق خواهد افتاد.
شربیانی با اشاره به اجرایی شدن برخی از مطالبات مردم از جمله احدث خط اتوبوسرانی در خیابان فدائیان اسلام گفت: قرار شد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، با طرح مشکلات میدان شهر ری، در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برای جمع بندی و اجرای سریع طرح‌های اصلاحی، اقدام کنند.


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران هم، با اشاره به سختی رضایت ۱۰۰ درصدی مردم در طرح‌های شهری گفت: سعی می‌شود برنامه‌هایی که بیشترین رضایت را برای مردم در پی داشته باشند اجرا شود. آقای نظری تاکید کرد: در نظر است در مذاکره و برنامه ریزی دقیق با کارشناسان، طرح‌هایی که به صلاح مردم است اجرا شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه