مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خدمات عمرانی و ورزشی باقرشهر همتراز با شهر تهران است

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با تاکید بر اینکه عملکرد شهردار باقرشهر توقع از شهرداری ها را بالا برد، گفت: اقدامات حوزه عمرانی و ورزشی باقرشهر بسیار قابل توجه و همتراز قابل مقایسه با خدمات ارائه شده در سطح شهر تهران است.

0 2

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، محمد صائبی مدیر کل اداره روابط عمومی امور بین‌الملل استانداری تهران در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان ری از نظر تنوع رسانه بسیار فعال و کوشاست و اصحاب رسانه این شهرستان یکی از بازوان بسیار معتبر استانداری تهران محسوب می‌شوند.
وی افزود: بر اساس رصدها و بررسی‌های صورت گرفته از رسانه‌های سطح شهرستان ری، خبرنگاران علاوه بر انعکاس دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در ادارات و دستگاه‌ها و همچنین انتقال نکات و مطالبات مردمی، عملکرد مسئولین را نیز نقد منصفانه می‌کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه گفت: در سایر مناطق و شهرستان‌های استان تهران تعامل رسانه‌ها و مسئولین به این میزان نیست و می‌توان گفت که در شهرستان ری خبرنگاران با توجه به رسانه‌های فعال و متنوعی که در اختیار دارند، اقدامات ارزشمند و شایسته‌ای نیز دارند.
صائبی با اشاره به تشکیل چندین نشست خبری با رسانه‌ها در شهرداری باقرشهر در دوره مدیریت شهری فعلی گفت: درخواست شهردار از رسانه‌ها برای ارائه انتقادات، نکات و نظرات بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و این نشانگر این موضوع است که شهردار تنها متمرکز بر شهرداری نبوده و علاوه بر شهرداری در توسعه و شکوفایی شهر نیر اقدامات ارزشمندی داشته است.
وی ادامه داد: شهردار باقرشهر به واسطه تنوع زیاد در خدمات ارائه شده، در آینده توقع زیادی از شهرداری‌ها ایجاد خواهد کرد.
صائبی ابراز داشت: اتفاقات حوزه عمرانی و ورزشی باقرشهر بسیار قابل توجه و قابل مقایسه با خدمات ارایه شده در سطح شهر تهران و شهرداری تهران است که انعکاس این خدمات بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.
وی با تأکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای مدیران ادامه داد: در دستگاه‌ها و ادارات و جایگاه‌هایی موفق هستیم که مدیران و مسئولان ما سواد رسانه‌ای داشته باشند، زیرا که بر این اساس است که مدیر می‌تواند روابط عمومی را درک کرده و همراه این واحد باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برخورداری از سواد رسانه‌ای بتوانند کنشگرایی داشته باشند و موضوعات مطرح شده از سوی رسانه‌ها را مدیریت کرده و اقدام لازم جهت تنویر افکار عمومی داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه