مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انقلاب و شکوفایی در باقرشهر/ خبرنگاران مسیر خدمت را تسهیل می‌کنند

0 3

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، علی محمدی رئیس حوزه قضایی باقرشهر و کهریزک در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهردار باقرشهر در این دوره به واسطه زحمات و تلاش‌ها در حوزه‌های مختلف در باقرشهر، رشد و شکوفایی را به ثمر رسانده و به تعبیری انقلاب را در بسیاری از امور شاهد هستیم.
وی ضمن تقدیر و تجلیل از خبرنگاران و زحماتشان افزود: خداوندت تبارک و تعالی در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده و این مبین اهمیت کار شما خبرنگاران است.
رئیس قوه قضایی باقرشهر در ادامه گفت: حضرت زینب (س) اولین گزارشگر مذهب شیعه بود که اگر تلاش‌های ایشان نبود شاید الان ما در این جایگاه نبودیم و کربلا در کربلا می‌باند اگر زینب نبود.
علی محمدی تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند به عنوان یک واسطه و پلی بین مردم و مسئولین باشند و نیازهای مردم را به مسئولین منعکس کرده و مسیر خدمت را تسهیل کنند و انعکاس مشکلات مردم خدمات مسئولین دولت را نیز به مردم اطلاع دهند.
رئیس حوزه قضایی باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران زحما ت زیادی را متحمل می‌شوید و بسیاری از وقایع را گزارش می‌کنید اما زحمات شما جایی ثبت و دیده نمی‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه