مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه باقرشهر: شهردار باقرشهر تراز شهرداری را بالا برد

امام جمعه باقرشهر در دیدار با خبرنگاران گفت: به واسطه زحمات و اقدامات صورت گرفته و به همت شخص شهردار، معاونین و مشاورین در این دوره مجموعه مدیریت شهری تراز شهرداری باقرشهر بالاتر رفته و رشد داشته است.

0 1

به گزارش انعکاس ری ، حجت‌الاسلام باقری در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری، ضمن گرامی داشته یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار امسال با ایام شهادت پیام رسانان و شهدای کربلا و کسانی که راه امام حسین را معرفی و پیام رسانی کردند و نیز گزارش دادند، تقارن دارد که بسیار قابل توجه است.

وی افزود: از زحمات و مجاهدت‌های رسانه‌ای شما اصحاب رسانه خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و در این جمع رسانه‌ای بر خود لازم می‌دانم که از تلاش‌ها و زحمات شهردار باقرشهر قدردانی نمایم.

امام جمعه باقرشهر در ادامه گفت: عملکرد شهردار باقرشهر به گونه‌ای است که در تمامی موضوعات اعم از فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سایر موضوعاتی که خلاء عدم وجود ادارات آن در باقرشهر احساس می‌شود، ورود کرده و در این زمینه نیز رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: به واسطه زحمات و اقدامات صورت گرفته در این دوره مجموعه مدیریت شهری تراز شهرداری باقرشهر به همت شخص شهردار و معاونین و مشاورین و مجموعه مدیریت شهری بالاتر رفته و رشد داشته که کار را برای مجموعه‌های بعدی دشوار خواهد بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه