مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حقیقی :گسترش حریم شهرهای شهرستان ری و تراکم های جدید به زودی مشکلات آبی را به وجود می آورد

مدیرعامل آبفای منطقه 6 توسعه شهرها و افزایش تراکم ساختمان های شهرستان ری را تهدیدی جدی برای مشکلات آبی پیش رو دانست

0 8

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مراسم تقدیر و تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری به مناسبت روز خبرنگار روز گذشته 22 مردادماه به همت روابط عمومی آبفای منطقه 6 در محل سازمان آب و فاضلاب شهرری برگزار شد .

در این برنامه مدیر عامل سازمان آبفای منطقه 6 ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : مشکلات آبی مختص شهرستان ری و استان تهران نیست و بیشتر شهرهای کشور به خاطر شرایط جوی با آن روبرو هستند از این رو باید مدیریت مصرف و صرفه جویی نهادینه شود و در این راه اصحاب رسانه نقش اول را در فرهنگ سازی دارند و همواره باید بازوان پرتوان این مجموعه باشند .

حقیقی گفت : یکی از معضلاتی که با آن روبرو هستیم وضعیت فرسودگی لوله ها و نحوه استفاده غیر استاندارد منازل از سیستم آبرسانی است که درخواست می کنم رسانه ها مردم را راهنمایی کنند تا پمپ آب را مستقیم به سیستم آبرسانی وصل نکنند و از مخزن های آب استفاده کنند تا در طول شبانه روز باعث پایداری شبکه شوند .

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به مشکلات آبی در سطح شهرستان بلاخص در فشافویه گفت ، هر توسعه ای که در شهرستان صورت می گیرد باید در نظر داشته باشیم آب اساس زندگی است وتوسعه شهرهای شهرستان و افزایش تراکم ها موجب مشکلات تامین آب می شود که باید تصمیم گیران این حوزه دقت بیشتری برای این توسعه ها داشته باشند .

مدیر عامل آبفای شهرری در پایان از رسانه ها خواست در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف و الگوی مصرف آبفای شهرری را یاری کنند .

در این مراسم از زحمات و همراهی اصحاب رسانه شهرستان ری تقدیر شد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه