مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعزام گروه پزشکان جهادی به کربلای معلی از آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر ری

آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری با همیاری و همراهی گروه جهادی شهید شاطری اقدام به اعزام کاروان جهادگران دندانپزشک برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کربلای معلی کرده است.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حجت الاسلام جواد علیرضایی، مدیریت آستان امامزاده عبدالله(ع) در خصوص کاروان پزشکی شهید اسماعیل هنیه و شهدای راه قدس گفت: کاروان اعزامی با حضور چهل نفر از دندانپزشکان و پزشکان عمومی از فردا تا دو روز بعد از اربعین در جوار مقام امام زمان(عج) کربلا مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی می شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آستان امامزاده عبدالله با هدف تأمین سلامت قشر مؤمن، محروم و مظلوم جنوب شهر اقدام به تأسیس کلینیک سلامت دهان و دندان، با حضور پزشکان گروه جهادی شهید شاطری کرده است، ما در طول سال ما با همراهی این گروه در اماکن مقدسی نظیر حرم امام رضا(ع) و موقعیت های دیگر، قدم هایی را برداشتیم.
همچنین صادقی، مسئول گروه جهادی شهید شاطری در ادامه با بیان اینکه گروه اعزامی پزشکی به عتبات عالیات، به صورت دائم در آستان امامزاده عبدالله مشغول خدمت رسانی در حوزه سلامت به محرومان هستند گفت: ، پایگاه ثابت ما برای خدمت رسانی به محرومان در این آستان قرار دارد و اعزام های جهادی ما نیز از این مکان مقدس صورت می گیرد.
آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر ری یکی از شاخص ترین بقاع متبرک ایران در حوزه ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه