مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فوت 2 مقنی چاه در باقرشهر / خروج پیکرها از عمق ۳۵ متری توسط آتشنشانان باقرشهر

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر از فوت دو مقنی هنگام حفاری در چاه آب خبر داد و گفت: انتشار کار در چاه آب علت فوت افراد اعلام شد و پیکر فوت شدگان این حادثه از عمق ۳۵ متری چاه خارج شد.

0 11

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حبیب معصومی با اشاره به فوت دو مقنی در حادثه ظهر امروز اظهار داشت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر امروز با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر، گزارش حادثه سقوط ۲ نفر در چاه در روستای دهنو اعلام شد.

وی افزود: سریعاً تیم‌های نجات ایستگاه شهید عبدالمحمد و شهیدان سفلائی به محل اعزام و با بررسی محل حادثه مشخص شد که ۲ نفر مقنی چاه در حین حفاری به دلیل وجود گازهای سمی در چاه دچار خفگی و در دم فوت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه گفت: در این حادثه نفر اول که برای حفاری به داخل چاه آب رفته به دلیل وجود گازهای سمی درخواست برای بالا آمدن می‌دهد که درحین خارج شدن دچار گازگرفتگی و سرگیجه شده و به داخل چاه سقوط می‌کند، سپس نفر دوم که برای نجات جان نفر اول اقدام می‌کند دچار همین حادثه شده و به دلیل ارتفاع زیاد آب به اعماق چاه سقوط کرده و دچار خفگی می‌شوند.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: ارتفاع زیاد آب موجود در چاه کار عملیات نجاتگران را سخت و دشوار کرد که پس از تلاش زیاد و بی‌وقفه و تخلیه آب چاه توسط کفکش‌ها، آتشنشانان موفق به دسترسی افراد فوت شده شدند و سپس عملیات انتقال اجساد از ارتفاع ۳۵ متری به بیرون چاه انجام شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه