مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یک اقدام فرهنگی زیبا /اهدا کلاه ایمنی به راکبان موتور در فیروزآباد

شورای اسلامی روستای فیروز آباد شهرستان ری تعدادی کلاه ایمنی رایگان در طرح ارتقای ایمنی به راکبان موتور سیکلت جاده روستایی فیروز آباد اهدا کرد.

0 7

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،روز دوشنبه در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی و پیشگیری از تصادفات، مراسم اهدای کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت‌ روستای فیروز آباد شهرستان ری با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از کلاه ایمنی، پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی با حضور امام جمعه، رییس اداره راهداری و حمل ونقل و جاده ای ورامین و قرچک، معاون پلیس راه فاتب قرچک -ورامین، نماینده بخشداری قلعه نو، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فیروز آباد برگزار شد.

حبیب هاشمی عضو شورای اسلامی روستای فیروز آباد شهرستان ری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز میزبان جوانان، بزرگسالان و موتورسواران بخش قلعه نو بودیم که طی این مراسم ۸۰کلاه اهدا شد و تا آخر شهریورماه این رقم به ۱۵۰عدد کلاه خواهد رسید.‌

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا آخرسال جاری ۵۰۰ عدد کلاه اهدا می شود و امیدواریم در آینده ای نزدیک این رقم به ۱۰۰۰عدد کلاه افزایش یابد تا امنیت عزیزان موتورسوار حفظ گردد.

وی خاطرنشان کرد: فیروز آباد حدود ۲۰هزارنفر جمعیت دارد و با توجه به قدمت و موقعیت جغرافیایی که این منطقه در شهرستان ری دارد، انتخاب شد و همچنین امیدواریم در روستاهای دیگربتوانیم کلاه های بیشتر به راکبان موتورسیکلت اعطا کنیم.

فیروزآباد (ری)، یک روستا از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری در استان تهران ایران است. آستان مقدس امامزاده شعیب دراین روستا واقع شده است. همچنین این روستا زادگاه آیت الله سید رضا فیروزآبادی می‌باشد. بر اساس تحقیقات محققان مقبره زکریا رازی دانشمند بزرگ ایرانی نیز در این روستا قرار دارد .

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه