مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال به دو پروژه پل فیروزآباد و اصلاح هندسی میدان شهدای غنی آباد

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به دیدار با وزیر راه و شهرسازی از تکمیل پروژه های پل فیروزآباد و اصلاح هندسی میدان شهدای غنی آباد،خبرداد.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛نشست سیدعلی یزدی خواه رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه برگزار شد. دراین نشست یزدی خواه با اشاره به ترافیک سنگین روزانه و وقوع سوانح رانندگی در کمربندی دوم تهران بیان داشت:پروژه های پل فیروزآباد و اصلاح هندسی میدان شهدای غنی آباد می بایست در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد که با دستور وزیر مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به این دو پروژه اختصاص یابد.

نماینده مجلس همچنین در خصوص بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت ۲۶ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان ری، خواستار مساعدت فوری این وزارتخانه شد که مقرر گردید جهت آسفالت راه های مذکور، سهمیه قیر اختصاص یابد.

شایان ذکر است؛با پیگیری های صورت گرفته، در کمربندی دوم تهران، ۳ پروژه اصلاح هندسی میدان شهدای غنی آباد، تکمیل پل فیروز آباد و تعریض و آسفالت حدفاصل میدان غنی آباد تا محور امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

دیدار سیدعلی یزدی خواه با جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس 

دیدار سیدعلی یزدی خواه با جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس و بازدید میدانی از مجتمع فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار برگزار شد.رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: افتخاری بالاتر از نوکری جانبازان عزیز نیست و این جمله ی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند؛ خدمت به جانبازان، خدمت به نبی مکرم اسلام است، باید آویزه ی گوش مسئولان باشد.
همچنین در نشستی با حضور اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار که از جانبازان نخاعی دفاع مقدس هستند؛ پیگیری حل مشکلات این مجموعه در دستورکار قرار گرفت.

پویایی شهر در گرو مدیران بومی و جهادی است

نشست سیدعلی یزدی خواه رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با حمیدی شهردار اسلامشهر و اعضای شورای شهر اسلامشهر عظیمی،خانعلی،سلیمی، حورزاده و جاوید در شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

در این نشست میزان پیشرفت پروژه های مصوب شورای شهر اسلامشهر از جمله پروژه مترو که منابع اجرای آن بیشتر از محل درآمدهای پایدار شهرداری تامین گردیده بررسی شد و موانع پیشرو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

یزدی خواه ضمن ابراز خرسندی از سرعت اجرای پروژه مترو گفت:پویایی شهر در گرو مدیران بومی و جهادی است.به زودی دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر افتتاح و ضمن معرفی نماینده معین اسلامشهر از همه ی ظرفیت ۳۰ نماینده ی مجلس تهران در خصوص رفع مشکلات پیش رو کمک می گیریم تا موانع تکمیل پروژه ها رفع شود./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه