مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حجت‌الاسلام باقری:ارائه خدمات متنوع در موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرداری باقرشهر

امام‌جمعه باقرشهر گفت: در باقرشهر به همت شهرداری باقرشهر موکب بسیار خوب و با خدمات متنوع تدارک دیده شده که آماده پذیرایی از زوار سیدالشهدا (ع) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) است.

0 10

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک در بازدید از موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرداری باقرشهر اظهار داشت: در ایام اربعین سیدالشهدا (ع) هستیم و در شهر باقرشهر افتخار داریم که میزبان زائرین حضرت عبدالعظیم (ع) باشیم که از این مسیر به سمت آستان آن حضرت حرکت می‌کنند.

وی افزود: در این مسیر نزدیک به ۵۰ موکب از امامزاده ابراهیم و اسماعیل (ع) تا بارگاه منور حضرت عبدالعظیم (ع) آماده پذیرایی از زائران هستند.

امام‌جمعه باقرشهر در ادامه گفت: در این مسیر زائرانی نیز از شهرهای واوان، اسلامشهر و حسن آباد برای زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) تردد می‌کنند؛ لذا موکب‌هایی با خدمات مختلف آماده میزبانی از زوار سیدالشهدا خواهند بود.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: از تمامی مردم، خانواده‌ها، پیر و جوان، کوچک و بزرگ و… دعوت می‌کنم تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده و به یاد اربعین سیدالشهدا (ع) و با هدف عظمت بخشیدن به اربعین در این مسیر گام بردارند.

حجت‌الاسلام باقری در پایان خاطرنشان کرد: امسال در باقرشهر به همت شهرداری موکب متفاوت ، بسیار خوب و با خدمات متنوع تدارک دیده شده که آماده پذیرایی از زوار سیدالشهدا (ع) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) است که امیدواریم سال های سال برپا باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه