مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهره برداری از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد شهرری

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه ۲۰ گفت: از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد در محدوده ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۲۰ شهرری بهره برداری شد.

0 8

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ رضا شنگی روز شنبه در حاشیه بهره برداری این مرز میوه و تربار اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان و افزایش سرانه خدماتی و رفاهی در محلات، در یکصد و چهلمین پویش امید و افتخار امروز بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در شهرری محله تقی آباد خیابان شهید راهبر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد شهرری

وی افزود: زمین این بازارچه از سوی این منطقه به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تحویل شد و این محل با ۲۰۰ مترمربع عرصه و ۱۰۰ مترمربع اعیان از سوی این سازمان به صورت کانکس احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

بهره برداری از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد شهرری

شهردار منطقه ۲۰ بیان داشت: این بازارچه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به میادین میوه و تره بار و ارائه خدمات به ساکنین محله تقی آباد و تامین مایحتاج با کیفیت و ارزان قیمت احداث شده است.

شنگی گفت: با افتتاح این بازارچه جدید مجموع بازارچه های میوه و تره بار این منطقه به ۲۸ مورد افزایش یافت.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران و محدوده شهرداری منطقه ۲۰ تهران در جنوب پایتخت بعنوان قبله تهران در این شهرستان قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه